zondag 15 november 2015

Dag 14 - Kostbaar


Heel veel dingen die ik in mijn huis/studeerkamer heb staan,
hebben een achterliggende betekenis; zo ben ik nu eenmaal,
ik houd ervan als dingen een betekenis hebben.
Op onze salontafel staat een dienblad met de prachtige weekkalender 
die Caroline van de Vate en ik samen mochten maken en uitgeven.
Een kostbaar geschenk van de Heer, want Hij heeft ons samengebracht!
Daarnaast een beeldje met een parel in de handen, 
een witte roos - bloeien tot Zijn eer,
en natuurlijk mogen een paar lichtjes niet ontbreken.
Jezus is Het Licht van de wereld en Zijn Licht schijnt over ons!
Het plantje staat voor leven, voor groei.

                                                                       
                                                                 
                                                                           
                     
                                                                           


Vandaag, zondag 15 november is de eerste dag van Week 47. 
Het gedichtje dat bij deze week staat, heet ‘Worstelen om te groeien’ en komt van Week 14 van mijn Blog ‘Dichtbij U’


Geen opmerkingen:

Een reactie posten