maandag 17 oktober 2016

Dag 350 - Schoenen, lunch en een (voorlopig) laatste toetje ...


Vandaag heeft mijn man van zijn werkneemster voor vanmiddag vrij gekregen :),
wat wil zeggen, zij gaat voor hem in de plaats werken,
zodat hij onverwacht deze hele maandag vrij is.
En dit gaf ons de mogelijkheid om weer een heerlijk samen op pad te gaan.
Wat had ik daar zin in na die paar weken thuis zitten.
Gewoon lekker over de Veluwe rondrijden  
en gezellig ergens samen lunchen.

Voorzichtig trok ik voor het eerst sinds weken mijn laarsjes aan.
Hoewel het laarsje aan mijn ene voet nog behoorlijk strak zit, is het wel te doen 
en zo kan ik weer op pad met twee gewone 'schoenen' aan mijn voeten.

Wat was het weer mooi onderweg.
Op de ene plek was de herfst nog nauwelijks te bekennen,
en op een andere plek waren de bladeren zelfs al diep rood gekleurd.

Als we stoppen om samen  te lunchen,
ervaar ik het als een cadeautje dat het weer zo goed is,
dat we lekker buiten kunnen eten.
Het zonnetje schijnt, maar is niet  te warm.
Ik geniet, zowel van mijn eten als van dit heerlijke buiten zitten.

Op weg terug naar huis stoppen bij onze favoriete ijssalon.
Nog één laatste ijsje voor ze sluiten.
En hoewel het er even naar uitzag dat het zou gaan regenen,
ook hier schijnt het zonnetje opnieuw als wij ons ijsje in ontvangst nemen.

Wat een heerlijke kostbare dag!
Prachtig weer.
Een mooie rit.
Een lekkere lunch.
En een overheerlijk ijsje met slagroom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten