zaterdag 7 mei 2016

Dag 188 - Bijzonder verjaardagsfeestje ...


Vanmiddag was ik op een wel heel bijzonder verjaardagsfeest.
De jarige (foto) Carolina had Rob Favier uitgenodigd om twee keer een half uur op te treden.
Nu was het al fijn en gezellig om haar verjaardag mee te mogen vieren,
maar eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen 
dat dit optreden de middag wel een extra dimensie gaf.

Wat heb ik genoten!
Wat heb ik gelachen!
(wat lachen we eigenlijk vaak weinig als christenen,
terwijl God ons ook lachspieren heeft gegeven)
Kortom: wat was het fijn!

En zo maakte dit verjaardagsfeestje 
dat deze dag een gouden randje kreeg.
Dank U wel, Heer, voor de lachspieren.
Dank U wel, voor mensen als Rob Favier met zijn heerlijke humor
en mooie, en soms gekke, maar tegelijk ook diepe liedjes

En jij, Carolina, jij bedankt voor de uitnodiging!


>> Rob Favier
>> B-expressive (site Carolina)

1 opmerking:

  1. Super, dit bericht van jou Rita. Het is inderdaad een aangename middag geworden met elkaar. Met de nadruk op het laatste. Veel liefs van mij, Ca

    BeantwoordenVerwijderen