zondag 3 januari 2016

Dag 63 - Schriften ...


Als er één ding is waar ik ook dol op ben,
dan is het wel op mooie schriften;
het liefst met spiegelglad papier.
Bloknoten waardeer ik ook heel erg,
eigenlijk bijna alles wat papier betreft
en waar je op kunt schrijven.

Het onderste schrift is mijn kladschrift,
dat gebruik ik van gedichten op maken tot dingen die ik wil onthouden.
Het 'Pipschrift' is mijn duurste schrift
en dat gebruik ik om de meeste waardevolle teksten
en gedichten in op te schrijven; 
dingen, die heel belangrijk en kostbaar voor mij zijn.

Het roze schrift is mijn dankbaarheidsschrift;
daar schrijf ik de dingen in op waar ik dankbaar voor ben.

Het laatste schrift is mijn laatste aanwinst,
gekocht bij de Lidl :) en heeft nog geen invulling,
maar dat zal vast niet lang duren.

Zo dankbaar voor papier, voor schriften ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten