vrijdag 11 december 2015

Dag 40 - Kom bij Mij!


Jaren geleden, ik denk dat het was voor het 25-jarig huwelijksfeest
van mijn ouders, kochten wij als kinderen de poster van deze afbeelding,
we lijstten hem in en gaven hem als cadeau.
Deze poster echter bleef ook mijn hart raken, 
echter ik kon hem nergens meer kopen.
jaren later kom ik een klein formaat tegen en ik heb hem gelijk gekocht.
Nu hangt deze afbeelding alweer jaren op mijn slaapkamer,
maar nog steeds wordt ik getrokken naar de uitgestoken handen,
die tegen mij zeggen: 'Kom maar bij Mij.'

                                                                                                         
                                                                                                            Kom maar bij Mij!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten