woensdag 2 maart 2016

Dag 122 - 'Mijn vrouwtjes'


Deze vier vrouwtjes zijn beeldjes van Willow Tree 
en helaas kon ik niet meer van allemaal achterhalen waar ze voor staan.
Er zit namelijk achter elk beeldje een boodschap.
Het vrouwtje met de roos staat voor Liefde.
Het vrouwtje met de duif voor Vrede.
En het buitenste vrouwtje staat voor Helende Genade.

Ik heb deze vrouwtjes al heel wat jaar
en schreef ooit de volgende gebed erbij:

Lieve Heer Jezus,
leer mij te leven vanuit Uw helende genade, 
met vrede in mijn hart 
om Uw liefde te kunnen uitdelen.

- Amen -


Met het zoeken naar deze beeldjes kwam ik er nog eentje tegen die ik nog graag aan deze collectie wil toevoegen. 
Dat beeldje staat namelijk voor 'Dankbaar ' en dat zegt denk ik genoeg.
Ik heb nog wat verjaardagsgeld (ben ik altijd zuinig mee) dus ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten