donderdag 18 februari 2016

Dag 109 - Boodschap ...

 

Nog niet zo lang geleden kwam ik dit tegen bij de Action.
Een simpel en goedkoop dingetje om op te hangen.
Echter, zo simpel en goedkoop als dit dingetje was,
zo kostbaar is de boodschap die erop staat.

'You are Loved!'
Je bent Geliefd!

En met het zien van dit goedkope dingetje, krijg ik iedere dag
(en iedereen die bij mij thuis het toilet bezoekt)
deze kostbare boodschap mee.

Terwijl ik dit schrijf, moet ik denken aan het gedichtje dat ik ooit heb geschreven 
naar aanleiding van deze woorden.

Je leven is niet
uit toeval ontstaan;
noch een wrange grap
door iemand begaan.
Je leven is,
ongeacht wat je denkt
of wat mensen zeggen,
een wonder van Gods hand
en door niets of niemand
te weerleggen.

Hij heeft je bedacht;
Hij heeft je gewild en vormgegeven.
Je bent bijzonder en speciaal;
oneindig kostbaar is jouw leven.


Lees meer op >> 'Dicht bij U'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten