vrijdag 15 juli 2016

Dag 257 - Wat een heerlijk beschut plekje ...


Als ik vanmiddag met ons hondje terugloop richting huis,
loop ik langs het stukje zoals de foto hierboven.
Momenteel zijn de bermen echt bezaaid met van alles en nog wat
en alles groeit en bloeit ook echt door elkaar.
Aan de ene kant chaotisch, 
en tegelijk heeft het eigenlijk ook wel iets.
Maar als ik dit stukje passeer,
zie ik in een fractie van een seconde iets
wat mij weer een paar stappen terug doet gaan.
Kun jij het ook vinden op de bovenstaande foto?


Dit blaadje met daarin de slak was waar mijn oog op viel,
terwijl ik er eigenlijk al bijna voorbij was.
Een heerlijk beschut plekje.

Tijd maken,
tijd nemen.
Rustig lopen,
intenser kijken,
om bijzondere dingen 
in het dagelijkse
te zien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten