zaterdag 29 oktober 2016

Dag 362 - Blessed en rich ...

En ...

The beauty of autumn ...  (3)


Gisteren al allerlei schriftjes en rommeltjes teruggebracht naar boven,
vanmiddag ook mijn laptop weer naar boven gebracht
en zo komt de foto van deze dag weer van mijn oude vertrouwde plekje.
De laatste keer dat ik hier zat, was het nog volop zomer en waren de bomen groen.
Nu, bijna twee maanden later, zijn de bomen rood/geel/groen.
Het is een prachtig gezicht vanaf mijn bureau,
en ik ben dankbaar dat ik weer terug ben 
op mijn vertrouwde en zo geliefde plekje achter mijn bureau
met dit geweldige uitzicht.


De bovenste foto is het uitzicht vanaf mijn bureau, 
de onderste foto is van de boom recht voor mijn raam 
en waar ik even de luxaflex voor naar boven heb gedaan.

I feel blessed en rich!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten