donderdag 20 oktober 2016

Dag 353 - 'Zoveel', zei Hij ...


Vanaf de eerst keer dat ik deze 'poster' tegenkwam,
ben ik geraakt door de tekst die erop staat.
Ik was dan ook heel blij toen ik deze 'poster' tegen kwam.
Toen ik moest bedenken waar ik hem neer zou hangen,
kwam er een bijzondere plaats in mijn gedachten:
onze voordeur.

Inmiddels is de 'poster' op de voordeur bijna helemaal kleurloos aan het worden,
zo lang hangt hij er al.
En hoewel ik inmiddels al een nieuwe heb klaarliggen om deze te vervangen,
toch heeft deze 'poster'zo ook iets waardoor hij er toch nog steeds hangt.
De nieuwe bewaar ik zorgvuldig, voor als de boodschap niet meer duidelijk is.


Voor mij
voor jou,
spreidde Hij 
aan het kruis
uit liefde
Zijn armen,
en stierf.

Voor mij, 
voor jou,
ging Hij
deze weg,
waarmee Hij
het eeuwige leven
voor ons
verwierf.

Dank U, Jezus,
dank U, Heer!
Voor eeuwig ben ik U dankbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten