vrijdag 16 september 2016

Dag 320 - Terug van weggeweest ...

We zijn weer terug van weggeweest :)
Ondanks mijn valpartij afgelopen dinsdagavond, 
hebben we toch nog een paar fijne dagen gehad in ons vakantiehuisje.
Want ach, het zou immers thuis ook heet zijn,
en de bank van dit huisje zat(lag) ook heerlijk,
en de bedden ...  och wat hadden we een heerlijke bedden.
Nog nooit een vakantiehuisje gehad met zulke goede bedden!


En als dan de zon zich verscholen had achter de bomen 
waardoor de tuintafel in de schaduw kwam,
dan konden we hier heerlijk zitten
met bijna iedere middag wel een lekker windje.


Bij het huisje was een prachtig aangelegde tuin;
de foto van gister is er één van.
Ik was blij dat ik dinsdag begin van de avond deze foto's nog heb gemaakt,
anders had ik het niet meer kunnen doen.
De komende dagen zal ik er nog een paar plaatsen,
gewoon omdat het echt zo ontzetten mooi was,
en ik er echt (al was het maar even) van heb genoten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten