woensdag 14 september 2016

Dag 318 - Gezelligheid kent geen tijd ...


Niet de beste foto, maar toch mag hij niet ontbreken.
Nu het zo warm is, is het heerlijk om samen lekker lang buiten te zitten
met een kaarsje en een wijntje, terwijl het maantje ook niet ontbreekt.
Het enige nadeel is, dat het vaak wel te laat wordt ... :)


Helaas werd de gezelligheid wreed verstoort, doordat ik met het naar buiten gaan vlak voordat we naar bed zouden gaan, mis stapte en behoorlijk door mijn enkel ging en zeer ongelukkig terecht kwam op mijn handen, knie en gezicht.
De komende dagen ben ik dus aan de bank gekluisterd en zullen er foto's verschijnen die ik al eerder deze week had gemaakt.
Toch ben ik enorm dankbaar dat het al met al nog zo goed is afgelopen; het had zoveel erger kunnen zijn dan een stel kneuzingen, een gescheurde lip en een beschadigde bril.
Dank U, Heer, dat het niet erger is dan dit gezien de valpartij, en dat de pijn ook goed te houden is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten