zondag 28 augustus 2016

Dag 301 - Zondagmorgen, 28 augustus ...

Ik weet, het wordt de derde foto van de ochtendzon, 
maar wat kan ik anders op de vroege zondagmorgen.



Nog net geen 20 graden dus zeer aangenaam.Een klein briesje.
Een merel, die door de komst van mij en mijn hondje haar toevlucht zoekt op een hek.
Eksters, met hun prachtige kleuren, die over de weg scharrelen 
en ook een hoger heenkomen zoeken als wij eraan komen.
De ooienvaars, die weer in de wei hun kostje bij elkaar scharrelen.
Bladeren die zachtjes ritselen.
Weilanden waar de grassprietjes bedekt zijn met dauwdruppels 
en door de zon schitteren als kleine diamantjes.
De lange schaduwen van de  bomen in het weiland.
Door de regen van de avond ervoor is alles heiig en daardoor minder scherp, 
en toch heeft het wat, dit wazige ...

Ik loop mijn 'rondje' met onze Jaylinn en geniet van het begin van deze prachtige zondag 
en zie uit naar de dienst waarin we samen Hem mogen groot maken, van Hem horen, 
en het Avondmaal mogen vieren.
In alle vrijheid ...

Wat een kostbaar goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten