woensdag 17 augustus 2016

Dag 290 - Verwend ...


Vanmorgen kwam een lieve vriendin op bezoek met haar dochter,
en zij verwenden mij met al deze dingen.
Bloemen, door dochterlief uitgezocht; speciaal roze, want ze weet dat dat mijn lievelingskleur is,
een roze cupcakekaars en schelpjes van het strand uit Frankrijk (van de vakantie),
een kleurplaat voor mij, en een mooie door haar gemaakt van hondjes, want ja,
daar houd ik ook van en twee eigengemaakte kaarten met hele lieve woorden erin.
Van haar en haar mama, samen gister speciaal voor mij gemaakt.
En dat alles zat in de mooi versierde tas.
Jullie begrijpen, mijn dag kan niet meer stuk!

Zo bijzonder als je zo verwend wordt met allemaal spulletjes 
die speciaal uitgezocht zijn door de gevers, 
omdat ze weten dat jij er van houdt en het mooi zal vinden.

Voel me speciaal en geliefd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten