maandag 23 mei 2016

Dag 204 - Naaktslakken ...

Vandaag regent het zo'n beetje de hele dag.
elk rondje dat ik liep en loop met onze Jaylinn is met mijn paraplu, 
want anders word ik toch wel heel erg nat, 
en dat is met deze temperaturen niet echt lekker.

Toch zitten er ook mooie kanten aan al die regen.
En één daarvan is, dat de slakken tevoorschijn komen.
Gisteravond laat zat er eentje op mijn container,
en een ander vertrapte ik bijna bij de poort,
omdat ik hem nauwelijks zag in het donker.
Als ze er vanavond weer zitten, 
schiet ik daarvan vast een plaatje voor morgen,
want vandaag kwam ik alleen overal naaktslakken tegen.

En zo zat ik in de regen, op mijn hurken en onder mijn parapluutje bij het pas gemaaide gras
om deze toch ook bijzonder mooie beestjes van dichtbij op de foto te zetten.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten