vrijdag 22 april 2016

Dag 173 - Out of my comfort zone ...


Ik was gisteravond meegevraagd naar een creatieve avond 
waar we een bloementaartje zouden gaan maken.
Ik kan best veel, ben ook aardig creatief,
maar als het om bloemen gaat ...
Zelfs een bos bloemen krijg ik niet behoorlijk geschikt.
Maar goed, ik vond het gewoon al zo bijzonder
om hiervoor meegevraagd te worden,
dan ik maar eens de stoute schoenen heb aangetrokken
en uit mijn comfort zone ben gestapt.
Er was een voorbeeld, dus, hoe moeilijk kon het zijn :)
De foto laat het resultaat zien, een resultaat waar ik erg blij mee ben.
Het werd geen vroegertje, maar wat voelde ik me gezegend!
Kijkend naar mijn bloementaartje in mijn favoriete bloemen en kleur,
en tegelijk terugdenkend aan de gezellige avond,
vult dankbaarheid en blijdschap mijn hart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten