maandag 15 februari 2016

Dag 106 - Workshop ...


Vanmorgen was ik naar Caroline van de Vate voor een workshop.
Iemand van CLC Apeldoorn die ik al jaren ken
en met wie Caroline en ik altijd erg goed contact hebben,
zou een workshop doen met bijna al het personeel
en ze vond dat ik daar toch eigenlijk ook wel bij hoorde
vanwege de samenwerking met Caroline.
Ik was al erg blij en dankbaar dat ze mij er graag bij wilde hebben,
voelt zo goed, maar nu achteraf ben ik helemaal blij en dankbaar
gezien het resultaat van de workshop.
Gebroken en volmaakt verwijst naar het laatste couplet van het gedicht 
'Gebroken Volmaakt' dat ik eens heb geschreven.

Gebroken en volmaakt.
Volmaakt werd gebroken,
gebroken volmaakt.

Woorden, waarvan ik overtuigt ben dat ze ingegeven zijn door de Heilige Geest,
daar ze een onuitwisbare indruk in mijn hart hebben achtergelaten.


Wil je het hele gedicht lezen, volg dan de onderstaande link:
>> Gebroken Volmaakt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten