maandag 4 januari 2016

Dag 64 - Mijn Pen(nen) ...


Mijn oude, trouwe Parker-pen.
Hoewel ik tegenwoordig heel veel op mijn laptop doe,
is mijn pen heel belangrijk voor mij.
Ik neem hem nergens mee naar toe;
hij ligt altijd trouw op zijn vaste plek tussen mijn laptop en mijn schriften.
Ik heb hem jaren niet gebruikt, hij was leeg en ik was de dop kwijt.
Maar toen ik mijn kamertje kreeg en mijn pen weer vond met het inrichten
van mijn kamertje, kocht ik een nieuwe vulling (dat kon gelukkig nog steeds)
en sinds die tijd ligt hij op een vaste plek op mijn bureau.
Inmiddels weer met dop, want op een dag vond mijn man een dop in zijn tas,
hield hem omhoog en vroeg mij of dit niet mijn dop was.
En ja hoor, het was de dop van mijn Parker-pen.
Nooit gedacht dat ik die ooit terug zou 'vinden'.

Natuurlijk liggen er in mijn pennenbakje nog meer pennen,
en heb ik ook een mooie pen met mijn naam gekregen,
en hoewel ik deze pennen ook gebruik,
is dit echt 'mijn' pen met een vulling met een dunne punt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten