maandag 28 december 2015

Dag 57 - Boeken ... + kast


Hoewel ik de laatste paar jaar niet meer zoveel lees als voorheen
(zal vast wel weer terugkomen, er is gewoon even teveel gebeurd),
blijven boeken (naast schrijven en zingen) mijn grote passie.
Met het krijgen van mijn eigen studeerkamertje, 
ging ook mijn grote wens van een eigen boekenkast in vervulling.

                                                                                                    

                                                                                                               
                                                                                                                          Mijn eerste zelf gekochte                                                                                                                           en betaalde boekenserie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten