zondag 6 december 2015

Dag 35 - 2e Advent
Mijn voorstellingsvermogen te boven ...


Vandaag is het de 2e Adventszondag 
en het enige verschil in de foto met vorige week 
is dat er nu twee kaarsen branden in plaats van één.
Toch plaats ik weloverwogen 4 zondagen lang bijna dezelfde foto,
doch de boodschap, het dankbaarheidspunt zal met elke foto anders zijn.

Heer, woorden schieten mij te kort
om U te bedanken voor wat U
voor ons, voor mij, hebt gedaan.
Dat U Uw heerlijkheid opgaf,
klein als een baby wilde worden,
de weg van de minste wilde gaan.

Het gaat mijn voorstellingsvermogen
ver te boven, Heer, om de diepte 
en de reikwijdte daarvan te beseffen.
Ik kan niet anders dan voor U knielen 
en mijn handen vol dank en eer,
en diep ontzag, naar U opheffen.


Lees meer op 'Into Your Hands'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten